Wij werken uitsluitend op afspraak.
Het inplannen van een afspraak kan op drie verschillende manieren:
- telefonisch van 08:00 – 10:00 en 10:15 – 12:00 of 13:30-16:30 uur; of
- online via het patiëntportaal ; of
- via de App Mijn Zorg Online
Dit geldt voor:
- Klachten die plotseling zijn ontstaan of verergeren.
- Bloedprikken
- Opvragen van uitslagen
- Herhaalrecepten
Telefonisch een afspraak inplannen?
Wanneer u belt naar de huisartsenpraktijk voor het maken van een afspraak zal de doktersassistente u een aantal vragen stellen, zodat wij u zo goed mogelijk en tijdig kunnen helpen, door bijvoorbeeld een advies, een afspraak of een recept van de dokter te geven.
Het stellen van deze vragen kost enige tijd en wij willen u vragen om uw medewerking.
Voor een afspraak reserveren wij 10 minuten. Vanwege de toegenomen zorgvraag is het team huisartsen uitgebreid. U wordt door de assistente bij de huisarts ingepland die beschikbaar is. Als u aangeeft meer tijd nodig te hebben zal de assistente daar rekening mee houden. U kunt zo nodig een dubbele afspraak maken.
Ook als u met meer personen komt, weten we dit graag van tevoren. We proberen daarmee te voorkomen dat het spreekuur uitloopt.
Maak gebruik van onze digitale assistente en plan een terugbelverzoek in. U krijgt een tijdvak waarin u wordt teruggebeld door de assistente. U hoeft dan niet te wachten aan de telefoon. Bel ons praktijknummer 0180-412107 en kies 9.
Bent u verhinderd?
Laat bij verhindering altijd weten dat u niet komt. Zonder opgaaf van reden worden bij ‘no show’ kunnen de kosten van het ingeplande consult bij de patiënt zelf in rekening worden gebracht.